آسمون آبی

 

شعر خودم:

زيباترين ساعتم زمان تو را ديدن

زيباترين خيالم فكر به تو رسيدن

زيباترين رويايم به سوي تو دويدن

زيباترين لحظه ام چهر چو ماهت ديدن

زيباترين ثانيه به چشمانت زل زدن

زيباترين دقيقه لبخند گرمت ديدن

زيباترين حقيقت ياري چو تو را داشتن

بي تو حتي يه لحظه كسي را دوست نداشتن

قلب.قلب های زیبا.رویایی



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت23:06---10 تير 1390
سلام دوست من وبلاگ توپی داشتی خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ من بیا واگه دوست داشتی وبلاگم رو به بینندگان وبلاگت معرفی کن ممنونم منتظرت هستم. مائده

مائده
ساعت23:06---10 تير 1390
سلام دوست من وبلاگ توپی داشتی خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ من بیا واگه دوست داشتی وبلاگم رو به بینندگان وبلاگت معرفی کن ممنونم منتظرت هستم. مائده

مائده
ساعت23:06---10 تير 1390
سلام دوست من وبلاگ توپی داشتی خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ من بیا واگه دوست داشتی وبلاگم رو به بینندگان وبلاگت معرفی کن ممنونم منتظرت هستم. مائده

مائده
ساعت23:05---10 تير 1390
سلام دوست من وبلاگ توپی داشتی خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ من بیا واگه دوست داشتی وبلاگم رو به بینندگان وبلاگت معرفی کن ممنونم منتظرت هستم. مائده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 16:45 :: نويسنده : مهسا

درباره وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمون آبی و آدرس asemane-abi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 91586
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1